09113241236 / 011-42433211 آدرس : مازندران ، قائمشهر ، شهرک صنعتی بشل ، فاز 2

درباره ما

درباره ما

fxbh

شرکت  پویاپلاست مازرون  از سال 1394 در زمینه تولید ورق های پی وی سی فومیزه با دو خط تولید در استان مازندران شهرستان قائمشهر شهرک صنعتی بشل فعالیت خود را آغاز نموده است و با گذراندن مراحل کسب تجربه و مهارت های فنی و تکنیکی به رشد کیفی معقول و مرز خودکفایی دانش و تکنولوژی تولید رسیده است و از نقطه نظر مشتریان برند برتر کیفیتی در بازار ایران  شناخته شده است.

برای برآورده ساختن سفارشات بازار، در سال 1398 اقدام به راه اندازی مجموعه جدید پایاپلاست کاسپین (دومین شرکت ثبتی) در زمینی بمساحت دو هکتار با سه خط تولید جدید نموده است. این دو شرکت با تولید محصولی یکسان در قالب یک تیم مدیریتی اداره می گردند. 

 ارائه محصولات با کیفیت و خدمات تحویل بموقع و سریع تولیدات با 5خط تولید شبانه روزی در ضخامت های مختلف مورد تقاضای بازار از  25-3 میل در سرلوحه فعالیت این دو شرکت قرار دارد. 

مشتریان ما، فروشگاه ها و بازرگانان فعال در سطح داخل و خارج از کشور در صنعت MDF ، نجاران و کابینت سازان، طراحان دکوراسیون، شرکت های تولیدی کابینت روشویی و آینه باکس سرویس های بهداشتی، تولید تایل سقفی و بسیاری دیگر از گروههای مصرف کننده  هستند که خواهان محصولاتی با کیفیت می باشند. لذا تلاش می کنیم تا با بررسی و شناسایی مستمر نیازها و خواسته های دقیق مشتریان و مخاطبین هدف، محصولاتی باکیفیت و تنوع بالا، تولید و ارائه نماییم. 

این مجموعه در نظر دارد از طریق تولید ملی، باکیفیت برتر در راستای پیشبرد رشد اقتصادی کشور، بهترین محصول را عرضه نماید. 

اهداف شرکت:
➖دستیابی به افزایش ظرفیت تولیدی و افزایش بهره وری
➖جلب رضایتمندی مشتریان شركت
➖افزایش سهم بازار
➖گسترش بازارهای جدید در داخل كشور
➖افزايش ميزان صادرات محصولات توليدی شركت

دانلود



پویاپلاست مازرون

  • 09113241236 / 011-42433211 آدرس : مازندران ، قائمشهر ، شهرک صنعتی بشل ، فاز 2
  • info@payaplast.com, sales@payaplast.com